luni, 12 martie 2012

MRM, bijuterii haute couture made in Italy

La începutul anului acestuia am lansat MRM, un brand românesc de accesorii lucrate manual la una dintre cele mai importante fabrici din Italia care lucrează pentru marile case de modă 
(Armani, Stella McCartney, Manolo Blahnik, Chloe etc)




Materialele din care sunt fabricate produsele sunt de cea mai bună calitate (cristale Swarovski, rășină, piele de șarpe, metale tratate); calitate pe care doar casele de modă care realizează colecții haute couture o îndrăgesc.

Dar MRM este mai mult de atât, este o dorință pe care, eu, o soră și fiică, o studentă a fashion-ului și cumpărătoare de orice, am avut-o. Pentru că îmi place eleganța, aplaud talentul, ador galanteriile, îi apreciez pe cei cu stil și recunosc prestigiul! Am vrut să creez ceva care să ducă mai departe eleganța româncelor din high society-ul de sfârșit de secol 19 și prima jumătate a secolului 20, în care eleganța și rafinamentul erau elemente definitorii. Și astfel a luat naștere MRM, un brand românesc cu iz italienesc. 

Produsele MRM pot fi atât cumpărate, cât și închiriate.
Mai multe detalii găsiți pe :







Photoshooting MRM, Boutiq Cliche și Liv Chariere
















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Statistici web